איטום גגות בכפר בלום

הכיצד משיגים קבלן איטום בכפר בלום שגם מאתר וגם אוטם?

איתור ואיטום הם 2 דברים שונים, אך הם צריכים להיעשות יחד ע"י קבלן האיטום.
קשה מאוד למצוא היום קבלן איטום באזור הגליל שיודע לשלב בין השניים.
קשה עוד יותר למצוא קבלן איטום גגות בכפר בלום שיהיה מוכן להתחייב לפתרון.

מרבית קבלני האיטום בגליל מתחייבים לרשימת העבודות (מפרט טכני) שבהצעת המחיר שלהם ולרוב הם גם עושים עבודה טובה, אך גם אם העבודה בוצעה על הצד הטוב ביותר, קורה שבכל זאת כשיורד גשם עדיין יש נזילות/רטיבות.

בד"כ הקבלנים יטענו שהם ביצעו עבודה עפ"י התקנים, ולעיתים יוכיחו שעבודתם בוצעה כראוי וכי יש לפנות לבעלי מקצוע אחרים כגון: אינסטלטורים, אנשי מיזוג אויר, אנשי חיפויי קירות וריצוף.

נוצר מצב שאין ללקוחות אל מי לבוא בטענות ואין הם יכולים לממש את תעודת האחריות שניתנה להם.
הסטטיסטיקה מלמדת שלקוחות מעוניינים בקבלן איטום בכפר בלום שמשרה עליהם תחושת בטחון מקצועי, יושר ואמון אישי.

קבלן איטום בכפר בלום שיודע לפתור בעיות איטום - אריאל איטום

איך להשיג קבלן איטום בכפר בלום והגליל שיודע לפתור בעיות איטום במוקדים מקומיים?

מרבית כשלי האיטום מתבטאים בהופעת נזילות או רטיבות מקומית או במס' מוקדים מקומיים, אך קבלני האיטום בגליל נרתעים מלתת אחריות על ביצוע של עבודה חלקית וכלן הם ממליצים ללקוחות לבצע עבודה בהיקף נרחב יותר.
אם אתם מעוניינים בקבלן איטום גגות בכפר בלום שגם יודע, מסוגל ומתחייב להתמודד בכדי לפתור בעיות איטום במוקדים מקומיים, כנסו לאתר שלנו תחת החיפוש: "איטום אריאל, יעוץ וחוות דעת מקצועיות", ותוכלו להתרשם בעצמכם מההמלצות, ההסמכות והניסיון הרב שרכשנו עם השנים.

אריאל הינו קבלן איטום גגות באזור הגליל, שהתחיל את פועלו כעובד כפיים, עסק במשך שנים רבות בשיטות עבודה מגוונות ובחומרים רבים, שקד, התפתח, חקר, התחקה אחר טעויות של כשלי בניה ואיטום והגיע לתובנות ברמת מקצועיות גבוהה.

אריאל למד להפיק את המירב ממקרה למקרה בכדי להצליח למצוא פתרונות.

לאריאל שהינו קבלן איטום מקצועי יש את היכולת להשיג תוצאות והוא סומך על יכולת זו למציאת פתרונות. יכולתו זו מהווה יתרון עצום הן עבור והן עבור לקוחותיו.

המומחיות של אריאל כיועץ איטום בכפר בלום והמקצועיות הנובעים מניסיון וותק של 40 שנה, מציבה אותו כקבלן מנוסה, וותיק ואחראי שנותן תחושת בטחון מקצועי ללקוחותיו הזקוקים לפתרון מקצועי.

איטום גגות בכפר בלום -מה המחיר?

כשלי איטום זה אחד הנושאים הכואבים והנפוצים ביותר בענף הבניה ובפרט כשמדובר באיטום גגות בכפר בלום. נהוג לחשוב שהסיבה העיקרית לכך הינה ריבוי גשמים המאפיינים את האזור בתקופת החורף, אך הסיבה העיקרית והאמתית נובעת שליקויי בניה בשלב השלד ומטעויות נפוצות של קבלני האיטום בגליל.

הפרשי טמפרטורה מהווים את אחד הגורמים החשובים שעל קבלן איטום בכפר בלום להתחשב בו בעת תכנון וביצוע של עבודות איטום גגות בגליל והסביבה.

שימוש בחומרים שאינם מתאימים יכול להוות את אחת מהסיבות העיקריות לחוסר הקפדה מקצועית על טיב העבודה והחומרים הנדרשים לתנאי מזג אויר קיצוניים (הפרשי טמפרטורה גדולים בין חום לקור).

שימוש בחומרים מתאימים ובחירת קבלן איטום גגות בכפר בלום שמבין ומכיר את הנושא, אין בהם כדי לייקר את עלויות העבודה והחומרים. זה רק עניין של תשומת לב וראיה מקצועית. כשמדובר בעבודת איטום חדשה (להבדיל מאיתור ואיטום מוקדים מקומיים) לא צריך שיהיה הבדל במחירים למ"ר בין הצפון לדרום ולמרכז.

איטום שבוצע ע"י מומחה איטום בכפר בלום בעזרת חומרים שאינם עומדים בתקנים מבחינת תנאי מזג האוויר, עלול לגרור אחריו רצף של בעיות איטום שמחמירות עם השנים.

איטום גגות בכפר בלום והגליל עושים רק עם אריאל איטום

מה צריך לדרוש מקבלן איטום בכפר בלום?

לקוחות צריכים לדרוש שבהצעת המחיר של קבלן האיטום יופיעו:

תיאור של מוקדי הרטיבות כפי שהם נצפים מתוך הדירה.

מחיר של התחייבות לפתרון עבור כל מוקד בנפרד.

התחייבות לתקופת אחריות קצרה של עד 3 שנים.

התחייבות להשיב כספים במקרה של כשל (בתום תקופת האחריות).

בנוסף יש לדרוש:

המלצות בכתב מלקוחות.

הוכחת ניסיון והכשרות מקצועיות.

מה לא צריך לדרוש מקבלן איטום בצפון?

לא לדרוש רשימת עבודות או מפרט טכני.
לא לדרוש תקופת אחריות רבת שנים.
לא לדרוש להשתמש במצלמה טרמית.
לא לדרוש להשתמש במד לחות (פרוטימטר).

איטום גגות בכפר בלום והגליל עושים רק עם איטום אריאל

פנו לאריאל איטום, יעוץ וחוות דעת מקצועיות.

לא פתרנו – לא שילמת !!!

התקשרו כעת ל- 054-2236022

דילוג לתוכן