איטום קירות וחדרים רטובים

איטום קירות וחדרים רטובים במסגרת בניה חדשה:

בבניה חדשה, ניתן ליישם טיח משופר ו/או טיח מיישר על קירות בחדרים רטובים בעובי שבין 8-30 מ"מ ע"ג שכבת הרבצה בעובי 5-8 מ"מ וחומרי איטום צמנטים במספר שכבות כגון: אלסטוקוט מסדרת 730/731/732-E  או אלסטופלקס E-747  או אלסטוקוט E-707 של א.צ. שיווק, או  501/502/507 של כרמית מיסטר פיקס, או סיקהטופ 105 או סיקהטופ 107, או סיקהטופ 107 אלסטיק, של גילאר לקבלת תוצאות איכותיות, אך לרוב העבודה מתבצעת ע"י עובדי קבלן/או חב' הבניה ובידי עובדים שהוכשרו לכך ע"י המעסיק וקשה עד בלתי אפשרי לבצע תהליכי בקרת איכות על תהליכי היישום, זמני ייבוש, זמני המתנה בין שכבות וכו' הנעשים ע"י עובדים אלו.

איטום קירות וחדרים רטובים במבנים מאוכלסים:

הדעה הרווחת היא כי יש לאטום את הרובה בין האריחים (פגות/משיקים) בקירות וברצפות של מקלחות, שירותים וחדרי אמבטיה, או איטום המרווח בין האריחים לבין אלמנט הניקוז (קופסאת ביקורת או ה"קומקום") בכדי למנוע נזקי מים וכי טת האטימה יש לחדש באמצעות רובה אקרילית או רובה אפוקסית. התפישה היא כי הרובה היא מקור רוב בעיות האיטום הנובעות מחדרים רטובים.

כשמדובר באיטום קירות או איטום רצפה, מניעת מעבר מים, פטריות ועובש בחדרי רחצה קיימים במבנים שלאחר איכלוס, יש לתת לזה התייחסות שונה מאשר בבניה חדשה.

בשונה מעבודות איטום בבניה חדשה, שם נדרש הקבלן לבצע איטום ע"ג תשתיות חדשות, בעבודות שיפוץ נדרש קבלן האיטום להיות יצירתי ולפתור בעיות שלעיתים הן מורכבות מבחינת יכולת האיתור.

אנו באריאל איטום יודעים לאתר את הסיבות לכל אלה ויודעים לתת מענה מושלם לאורך שנים רבות.

לרוב קבלני איטום מנסים להתמודד עם הפוגות/המשיקים שבין האריחים באמצעות רובה אקרילית ו/או רובה אפוקסית או איטום המרווח בין האריחים לבין אלמנט הניקוז (קופסאת ביקורת או ה"קומקום"), אך פעולות אלו הן בבחינת "לחפש את הבעיה מתחת לפנס".

אנו באריאל איטום מקדישים זמן ומחשבה המלווה בשנים רבות של ניסיון ומייחסים חשיבות עליונה להליך האיתור עוד בטרם תבוצע עבודה כלשהי.

רק לאחר שאיתרנו את את האפשרות להתמודד עם כתמי הרטיבות ו/או הנזילות, רק אז אנו בוחרים בשיטת העבודה ובחומרים המתאימים.

טיפול בפטריות ועובש בקירות ובחדרים רטובים במבנים מאוכלסים:

טעות לחשוב שצבע שיש בו תכונות של מניעת עובש יפתור את בעיות האיטום או הרטיבות.

במרבית המבנים המאוכלסים, בוצעו עבודות האינסטלציה במתכונת בעייתית. לכל קבלן בניה יש את שיטת העבודה שלו ואת מערכת האיטום בה הוא משתמש.

תופעות הרטיבות בבתים בניינים חדשים מופיעות רק לאחר מס' שנים ולרוב אחריות הקבלן כבר מתפוגגת.

חגורות הפרדה מבטון בחדרים הרטובים לא בהכרח פותרות את בעיות האיטום או הרטיבות ולעיתים אף מחמירות אותן.

לא תמיד יש לשייך הריח הרע בחדרים רטובים לחוסר באוורור..

אנו באריאל איטום נאתר את בעיות הרטיבות את כתמי הרטיבות, את הנזילות ונעצור את התפתחות העובש והטחב.

יש לנו את הסבלנות, הניסיון והידע לאתר את המפגע ולטפל בו.

לא פתרנו – לא שילמת !

חייגו אלינו בהקדם ל:  054-2236022

איטום קירות וחדרים רטובים - תמונות מהשטח