אילו פתרונות איטום אתם רוצים להכיר?

חדירה של מים לקירות או לחללי פנים של מבנים היא על פי רוב בעיה שיכולה להטריד מאוד את מנוחת הבעלים/שוכרים וכו' ולהוביל לתיקונים מורכבים ביותר. במקרים קיצוניים בעיות האיטום אף עלולים להידרדר תוך פרק זמן קצר מאוד ולסכן את יציבות המבנה. 

על פניו, אי אפשר להתחמק מטיפול בבעיות חדירת מים ולשם כך כדאי להיעזר ב- יועץ איטום שהוא גם קבלן איטום מנוסה. קבלת שרות מיועץ איטום שהוא גם קבלן איטום רשום ומנוסה, תשיג תוצאות נכונות וטובות יותר, גם מהסיבה שאותו גורם מופקד על איתור, בדיקה, החלטות על פעולות מסויימות, שימוש בכלים וציוד, ידע ותובנות ולבסוף גם ביצוע ואחריות גורפת.

בחירה ב- יועץ איטום מנוסה, תיצור לכם הזדמנות לבחון את מצבם של כלל האזורים במבנה ולהבטיח שמהגג ועד למרתף, כל המבנה יהא אטום הרמטית לקראת תקופת החורף.

פנו לאריאל לקבלת יעוץ ו/או חוות דעת מקצועית. 

054-2236022

שלושה אלמנטים שחשוב לאטום בבית שלכם

לא משנה עד כמה ישן הבית שלכם, אם אתם רוצים לעבור את החורף בשלום, יועץ איטום מוסמך ימליץ לכם לבצע איטום ב:

איטום מרתף הבית – איטום שמגן מפני נזילות או רטיבות שמקורן הוא בדרך כלל ממים עיליים כגון: גשמים ומי השקייה של הגינה, או ממי תהום, או מים שהצטברו באדמה קשה/צפופה שאינה מאפשרת חלחול מים דרכה.

ישנן גם חדירות מים שמקורן הינו תת-קרקעי כגון: מי ביוב או דלוחין.

ככל שחדירות המים חוזרות ונשנות בעונות השנה שאינן דווקא חורף, הרי שלרוב תשתיות כגון: צנרת ביוב, צנרת דלוחין,  אלה הן החשודות המרכזיות להולכת המים בעונות היבשות.

על כן, חשוב ביותר לזהות במהירות מהי הדרך הנכונה לפעול למניעת חדירת המים.

איטום גג – כדי להתמודד עם כמויות גשמים גדולות, פעולת איטום הגג היא אחת מהפעולות הכי חשובות שאתם צריכים לבצע.

בין שמדובר על יריעות איטום ובין שמדובר על בחירה בחומרי איטום משחתיים, חשוב להבטיח שהתהליך כולו מתבצע בצורה יסודית, תוך הקפדה על פרטי איטום מסויימים.

איטום קירות חיצוניים – קירות המבנה גם הם יכולים להוות את מקור חדירת המים, לנזילות וכתמי רטיבות ואת התוצאות של נזילות אלו אנחנו יכולים לראות לרוב במוקדי רטיבות בקירות הפנימיים. 

בחירה שתשרת אתכם לשנים רבות של מגורים

יש דרכים שבהן אתם יכולים לייצר סביבת מגורים ללא מוקדי רטיבות או נזילות, שמאפשרת לכם את איכות החיים הטובה ביותר לכל דיירי הבית, אבל הדרך הבטוחה היא לבחור בקפידה את יועץ האיטום ואת קבלן האיטום המתאים ביותר ובמיוחד כשמדובר בבניית בית פרטי.

אריאל שהינו יועץ איטום וגם קבלן איטום אשר לו ניסיון של 40 שנה ברמת מקצועיות גבוהה וסבלנות, יבטיח לכם שקט לשנים רבות.

הכל תלוי בידע ובניסיון המקצועי של קבלן האיטום אותו בחרתם. אל תהססו לפנות לעזרתו של אריאל.

אנו נשמח לעזור לכם למצוא את הפתרון הנכון ביותר למוקדי הרטיבות לחורף הקרוב ולאלה הבאים אחריו.

התקשרו עכשיו לאריאל 054-2236022

דילוג לתוכן