חשיבות תהליך האיטום רגע לפני תקופת החורף

לקראת תקופת החורף, יש הכנות שנדרש לבצע בנכס ובוודאי כשמדובר במבנה בו קיימות בעיות רטיבות.

אריאל, הפועל בתחום כבר 40 שנה, ידע לתת לכם את הכלים הנכונים לגשת לפתרון בעיות האיטום, כדי שלא תצטרכו להתמודד עם חיפוש שיטת העבודה הנכונה ו/או הקבלן המתאים ו/או החומרים הנכונים. 

אריאל כיועץ איטום, יחל מביקור בנכס, ילמד את התנאים שנדרש להתמודד איתם, בחינת דרכי גישה, תנאי בטיחות והכנת הצעת מחיר, או ייעץ לכם בהתאם לצורך.

מתי ומדוע נדרש יועץ איטום?

יועץ איטום נדרש במקרים כגון:

א. כאשר ישנו מבנה שנאטם ע"י קבלן בנין ו/או קבלן איטום ועדיין ישנם כתמי רטיבות ו/או נזילת.

ב. כאשר נדרשת חוות דעת מקצועית לצורך קביעת האחראי לבעיות הרטיבות ו/או הנזילות, כגון: שכנים מדירת פנטהאוז, גג בנין משותף, שכן-דו וכד'.

ג. כאשר ישנה חוות דעת של צד אחד וישנה מחלוקת.

ד. כאשר קיים הליך משפטי שבו נדרשת חוות דעת קבילה לבימ"ש, או כאשר ע"ד של אחד הצדדים מבקש לקבל ליווי מקצועי לבעיות איטום ו/או לסיוע לטובת הכנת תצהירים מהפן המקצועי.

ה. יועץ איטום נדרש, כיוון שהוא מכיר את כל הדרישות ליצירת סטנדרט איטום גבוה. גם כאשר הדרישות הללו מורכבות ומאתגרות יותר וגם כאשר מדובר בסוגיות מורכבות.

ו. יועץ איטום נדרש, כדי שיוכל לסייע ללקוח במתן כלים נכונים להתמודדות עם המורכבות שבענף האיטום. 

ז. אומנם קבלן איטום הוא זה שמבצע את העבודה בפועל, אבל ליועץ איטום כמו אריאל שמחזיק גם בתעודות והסמכות מקצועיות, יש יכולת להעניק שרות ברמה גבוהה ביותר, כדי שלא תמצאו את עצמכם עובדים עם איש מקצוע שיעשה יותר נזק מתועלת.

דווקא במבנים ישנים – יועץ איטום הוא האדם שאתם רוצים לצידכם

ככל שמדובר במבנה ישן יותר, כך ההשקעה שלכם ביצירת תהליך איטום נכון, חייבת להיות הרבה יותר משמעותית.

אל תוותרו על הידע והניסיון של יועץ איטום מומחה, בוודאי כאשר אתם רוצים להתכונן לתקופת החורף ויש לכם צורך לקבל תשובות לשאלות כדי לקחת את ההחלטה המתאימה ביותר לצרכים שלכם.

פנו לאריאל עוד היום.

נייד: 054-2236022

דילוג לתוכן