קבלן רשום או אוטם מורשה

כאשר אנו באים לבחור בעל מקצוע לטובת איטום ומניעת נזילות או כתמי רטיבות במבנים קיימים, חשוב לזכור שמטרת הזמנת הקבלן הינה השגת פתרון לבעיות האיטום ומניעת חדירת מים ולא עוד ביצוע של רשימת עבודות.

מרבית הלקוחות שוגים כשהם דורשים מקבלנים לבצע עבודות איטום מסויימות ולא מודעים לכך שדרישה כזו שוללת מהם את אחריות הקבלן למניעת נזילות או רטיבות.

אריאל הינו קבלן איטום רשום ברשם הקבלנים, קבלן מוכר, ותיק, ידוע בתחומו ובעל ניסיון של מעל ל- 40 שנה.

מה החשיבות בבחירת קבלן איטום?

החשיבות בבחירת קבלן איטום רשום שמתחייב לפתרון הינה מהותית. קבלן איטום רשום שעבר מבחנים, הכשרה, התנסות מקצועית וניסיון רב שנים בעבודות בשטח, ידע לתת מענה מקצועי ואיכותי ולא רק ביצוע עבודות שאין בהן כל תועלת.

בחירת קבלן שמתחייב לפתרון תסייע במניעת כשלים באיטום, נזקים וליקויים שעלולים לגרום להוצאות כספיות גבוהות, אובדן זמן יקר ועוגמת נפש רבה.

חברות רבות בשוק מציעות שירותי איטום ומתהדרות בתואר "אוטם מורשה", כאשר משמעות תואר זה הינה שאנשי מקצוע אלה השתתפו בקורסים מזורזים קצרים ביותר על ידי גופים כגון: בית הספר למקצועות הבנייה במכללת מרכז הבנייה הישראלי ועוד… שסיפקו להם פלטפורמה צרה ביותר לביצוע עבודות איטום ביריעות ביטומניות בגגות שטוחים בלבד.

להלן ציטוט מתוך אתר האינטרנט של מרכז הבנייה הישראלי:

"התכנית מתמקדת בקבלני איטום גגות שטוחים ביריעות ביטומניות משופרות בפולימר והמיושמות בהלחמה. שיטת איטום זו היא הנפוצה ביותר בעולם וגם בישראל."

הווה אומר שקבלן שהוא אוטם מורשה, יודע רק ליישם מערכת איטום בהלחמה נכונה של יריעות ביטומניות והוא אינו מתמחה במערכות איטום אחרות ואין הוא יודע לתת מענה או פתרון לבעיות איטום קיימות.

מה ההבדל בין קבלן איטום לבין אוטם מורשה?

ההבדל בין קבלן איטום רשום ברשם הקבלנים לבין אוטם מורשה הוא במכלול עבודות האיטום אותן הוא רשאי ומוסמך לבצע, במקצועיות, בניסיון ובתוצאות של עבודת האיטום.

אוטם מורשה אשר הוסמך לבצע איטום ביריעות ביטומניות בגגות שטוחים בלבד, לא יתאים לביצוע עבודות איטום שאין לו כל הכשרה לבצע.

קבלן אוטם מורשה שרק עבר קורס מזורז בתשלום, לא מכיר את כל האספקטים והניואנסים שקבלן איטום רשום ותיק מכיר ויודע.

קבלן איטום רשום הינו בעל ידע וניסיון רב שנים הן מבחינת ההבנה של מגוון כשלי הבנייה הקיימים, הן מבחינת ליקויי בניה והן מבחינת התאמת סוג האיטום לממצאים ולאופי הנכס.

אין ספק כי לידע וניסיון של קבלן ותיק הרשום ברשם הקבלנים, אל מול עובד שעבר הסמכה קצרה, יש השפעה גורפת על טיב ואיכות העבודה שתבוצע וכי הבדל זה ישפיע באופן מהותי הן על התנהלות הקבלן, הן על יכולתו להתאים עצמו לממצאים תוך כדי עבודה והן על הפתרון שיושג.

אריאל יספק לכם גם אחריות לפתרון ולא רק אחריות לטיב ביצוע ויעניק לכם ביטחון לטווח ארוך לכך שהנכס שלכם יהיה מוגן מדליפות ונזקים לרכוש.

אריאל מתחייב לתקופת אחריות ולהשבת כספים במקרה של אי הצלחה.

עבודות האיטום המבוצעות ע"י אריאל הן עבודות מורכבות שמצריכות מקצועיות רבה וניסיון רב.

לפני שאתם בוחרים קבלן איטום, יש לוודא כי הקבלן הינו קבלן רשום ברשם הקבלנים ובעל תעודה בתוקף.

דילוג לתוכן